VEEL GESTELDE VRAGEN

Hieronder lees je eigenlijk alle informatie die betrekking heeft op jouw bestelling. Zie je iets wat je niet terug vindt?
Neem dan even contact met ons op.

Alle vragen aan ons gesteld worden binnen 2 dagen aan je beantwoord.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €6,95 voor een zending binnen Nederland.

Je kunt ook gratis afhalen in onze winkel te Giessenburg.

Wanneer wordt mijn bestelling in behandeling genomen?

Zodra wij een betaling hebben ontvangen gaan wij je bestelling vanaf de eersvolgende werkdag in behandeling nemen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van je bestelling kan verschillen. Wij streven er naar om je bestelling binnen 2 werkdagen te versturen.

Wie komt mijn pakket bezorgen?

Onze pakketten worden verstuurd via Post NL.

Heel soms word je pakket door een van onze medewerkers afgeleverd. Ook hier berekenen wij dezelfde verzendkosten voor.

Kan ik mijn pakket ook afhalen?

Het antwoord hier op is JA! Je mag uiteraard je bestelling gratis afhalen in onze winkel in Giessenburg.

Welke betalingsmogelijkheid hebben jullie?

MOLLIE PAYMENTS

Je kunt bij ons kiezen voor een iDeal betaling via Mollie Payments

BANKOVERSCHRIJVING

Hierbij wordt er achteraf een factuur naar je toegestuurd. Zodra je deze hebt voldaan en ons een betalingsbevestiging hebt gestuurd, gaan wij je bestelling behandelen.

Accepteren jullie ook cadeaubonnen?

Wij accepteren enkel onze eigen Gwoon Goed cadeaubon. Cadeaubonnen zoals Fashioncheque of een VVV bon kan jammer genoeg niet worden geaccepteerd.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Om het bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen is het niet mogelijk om je bestelling om te ruilen.

Wil je toch graag een artikel in een andere maat of kleur ontvangen, raden wij je aan het artikel retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Op deze manier ontvang je het snelst je nieuwe artikelen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je pakket retour sturen via (bijvoorbeeld) Post NL. Je doet dit op eigen kosten en eigen risico.

Wij raden je aan om altijd gebruik te maken van een track & trace code. Mocht er wat gebeuren met je pakket, kun je deze altijd achterhalen.

Uiteraard kun je ook kosteloos retourneren in onze winkel in Giessenburg.

Betaal ik bij jullie retourkosten?

Nee, wij berekenen geen retourkosten. Echter wil je je pakket terug sturen? Dan betaal je de kosten voor de verzending wel zelf.

Wat voor klacht of probleem valt buiten de garantie?

– Slijtage

– Water-, val- of stootschade

– Beschadiging door het niet houden aan de wasvoorschriften

– Artikelen die buiten de retourtermijn worden teruggestuurd (14 dagen)

– Wij geven geen garantie op ritsen, knopen of enig ander soort sluitingen

Mijn bestelling is beschadigd binnen gekomen, wat moet ik nu doen?

Is je bestelling beschadigd binnen gekomen? Neem dan even contact met ons op. Dit kun je doen via info@gwoongoed.nl.

Stuur alvast een foto mee van de beschadiging, zo kunnen wij je artikel sneller beoordelen en een passende oplossing zoeken.

Ik heb een klacht

Wij vinden het jammer om te horen dat je een klacht hebt. Echter vinden we het wel belangrijk, dat als er iets is, je dit aan ons door geeft.

Heb je na het lezen van deze informatie nog steeds vragen?

Neem dan contact met ons op.

Get in touch