VEEL GESTELDE VRAGEN
Hieronder lees je eigenlijk alle informatie die betrekking heeft op jouw bestelling. Zie je iets wat je niet terug vindt?
Neem dan even contact met ons op.
Alle vragen aan ons gesteld worden binnen 2 dagen aan je beantwoord.

Levertijd & verzending
De verzendkosten zijn €6,95 voor een zending binnen Nederland.
Je kunt ook gratis afhalen in onze winkel te Giessenburg.
Zodra wij een betaling hebben ontvangen gaan wij je bestelling vanaf de eersvolgende werkdag in behandeling nemen.
De levertijd van je bestelling kan verschillen. Wij streven er naar om je bestelling binnen 2 werkdagen te versturen.
Onze pakketten worden verstuurd via Post NL.
Heel soms word je pakket door een van onze medewerkers afgeleverd. Ook hier berekenen wij dezelfde verzendkosten voor.
Het antwoord hier op is JA! Je mag uiteraard je bestelling gratis afhalen in onze winkel in Giessenburg.

Betaling
MOLLIE PAYMENTS
Je kunt bij ons kiezen voor een iDeal betaling via Mollie Payments
BANKOVERSCHRIJVING
Hierbij wordt er achteraf een factuur naar je toegestuurd. Zodra je deze hebt voldaan en ons een betalingsbevestiging hebt gestuurd, gaan wij je bestelling behandelen.
Wij accepteren enkel onze eigen Gwoon Goed cadeaubon. Cadeaubonnen zoals Fashioncheque of een VVV bon kan jammer genoeg niet worden geaccepteerd.

Ruilen & Retourneren
Om het bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen is het niet mogelijk om je bestelling om te ruilen.
Wil je toch graag een artikel in een andere maat of kleur ontvangen, raden wij je aan het artikel retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Op deze manier ontvang je het snelst je nieuwe artikelen.
Je kunt je pakket retour sturen via (bijvoorbeeld) Post NL. Je doet dit op eigen kosten en eigen risico.
Wij raden je aan om altijd gebruik te maken van een track & trace code. Mocht er wat gebeuren met je pakket, kun je deze altijd achterhalen.
Uiteraard kun je ook kosteloos retourneren in onze winkel in Giessenburg.
Nee, wij berekenen geen retourkosten. Echter wil je je pakket terug sturen? Dan betaal je de kosten voor de verzending wel zelf.

Garantie &
Klachten
– Slijtage
– Water-, val- of stootschade
– Beschadiging door het niet houden aan de wasvoorschriften
– Artikelen die buiten de retourtermijn worden teruggestuurd (14 dagen)
– Wij geven geen garantie op ritsen, knopen of enig ander soort sluitingen
Is je bestelling beschadigd binnen gekomen? Neem dan even contact met ons op. Dit kun je doen via info@gwoongoed.nl.
Stuur alvast een foto mee van de beschadiging, zo kunnen wij je artikel sneller beoordelen en een passende oplossing zoeken.
Wij vinden het jammer om te horen dat je een klacht hebt. Echter vinden we het wel belangrijk, dat als er iets is, je dit aan ons door geeft.
Heb je na het lezen van deze informatie nog steeds vragen?
Neem dan contact met ons op.
Get in touch